counter create hit

مطالب مرتبط:

از بین رفتن ۸۰۰ هزار شغل در انقلاب صنعتی چهارم

خبرگزاری مهر: محمدجواد آذری جهرمی در کنفرانس تخصصی اینترنت اشیاء با اشاره به پیامدهای انقلاب صنعتی چهارم در اشتغال و رشد اقتصادی و نیز بهبود بهره وری گفت: پیش بینی می شود که  ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار شغل صنعتی در این فرآیند از بین برود و ۱۴ درصد مشاغل نیازمند یاگیری برای ورود به ...

کشف حفره امنیتی جدید در تلگرام

کشف حفره امنیتی جدید در تلگرام

شرکت امنیت سایبری کسپرسکی اعلام کرد چند حفره امنیتی را در نسخه دسکتاپ پیام‌رسان تلگرام کشف کرده است. به گزارش باشگاه خبرنگاران، شرکت امنیت سایبری کسپرسکی یک حفره امنیتی را در نسخه دسکتاپ پیام‌رسان تلگرام کشف کرده است که به هکرها اجازه می‌دهد ب ...

دزدگیر قابل حمل ساخته شد

دزدگیر قابل حمل ساخته شد

خبرگزاری مهر: به تازگی دزدگیر قابل حملی مجهز به حسگر نور و مودم بی سیم ساخته شده که در صورت بروز خطر طی ۱۵ ثانیه به کاربر پیام هشدار می فرستد.   به گزارش نیواطلس، شرکت Simtek دستگاه دزدگیری به نام Duo عرضه کرده که قابل حمل است و با اینترنت بی سی ...

پیشنهادات را به استهزا نگیرید/ از امروز باید به کودکان توجه کنیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری در جلسه نوبت دوم چهل و ششمین جلسه شورای شهر تهران پیشنهاد داد: مناسب‌سازی وضعیت حمل و نقل و ترافیک کودکان در راستای تحقق شهر دوستدار کودک انجام شود. طرح مرمت پیاده‌راه‌ها، پیاده‌روها و همسطح‌سازی دریچه و به طرح پیشنهادی به مبل ...

معرفی بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

معرفی بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی

به گزارش ایسنا، بسیاری از کاربران طرفدار گوشی‌های هوشمندی هستند که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. حالا در این گزارش به بررسی و مرور بسیار مختصری بر برترین گوشی‌های پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۱۸ پرداخته شده تا آن دسته از کاربرانی که قصد خریداری گوشی را در سال ...

فیبرنوری جایگزین ADSL می شود

فیبرنوری جایگزین ADSL می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر توسعه چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور، از کاستی های حوزه اینترنت ثابت گفت که باید فناوری ADSL را با VDSL و FTTH جایگزین کرد. به گزارش ایتنا از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در جشنواره وب و موبایل با بیان ا ...

پرچم دار ال جی، ۶.۱ اینچی است و تابستان می آید

خبرآنلاین: ال جی احتمالا ماه ژوئن را برای عرضه پرچم‌دار 2018 خود انتخاب کرده است.منابعی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کردند گوشی جدید با نام فنی Judy در سایز 6.1 اینچی در ماه ژوئن رونمایی و عرضه خواهد شد و بدین ترتیب با تاخیرهمراه خواهد شد. ...

کارگران منطقه آزاد اروند مقابل دفتر اشتغال تجمع کردند

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران شاغل در منطقه آزاد اروند صبح امروز (شنبه ۲۸ بهمن ماه) با تجمع مقابل دفتر اشتغال این منطقه آزاد اقتصادی خواهان رسیدگی به مطالبات برآورده نشده خود شدند. کارگران معترض که اکثرا از کارگران شاغل در پالایشگاه آبان ...

اقتصاد مقاومتی تنها نسخه رشد اقتصاد ایران

محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهارمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه اصل کلان اقتصاد مقاومتی نگاه به داشته های خودمان است، گفت: بایستی از ظرفیت های صادراتی در کالاها و محصولات ...

اعزام اکیپ‌های تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل سقوط هواپیما

اعزام اکیپ‌های تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل سقوط هواپیما

رئیس پلیس آگاهی ناجا از اعزام دو اکیپ تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا برای شناسایی هویت جان‌‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به اصفهان خبر داد.ا به گزارش ایلنا، سر ...

کنترل محورهای منتهی به محل سقوط هواپیما/امکان هلی‌برن نیروها وجود دارد

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محورهای منتهی به محل حادثه تحت کنترل خواهد بود تا از ترددهای غیرضروری خودداری و تردد گروه های جست و جو سرعت یابد. به گزارش ایل ...

طراحی میکروسکوپ چاپ سه بعدی برای تلفن همراه

محققان استرالیایی یک میکروسکوپ چاپ سه بعدی طراحی کردند که به قسمت دوربین گوشی های هوشمند متصل می شود و ابزاری کاربردی حتی برای دانشمندان خواهد بود. به گزارش تجارت نیوز، و به نقل از انگجت؛ میکروسکوپ چاپ سه بعدی که برای اتصال به قسمت لنز دوربین گوشی های ...

جهرمی: پیامک های مزاحم برای من آزاردهنده است

خبرگزاری ایسنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه پیامک‌های مزاحم برای خود من هم آزاردهنده است، گفت: اگر به این نتیجه برسیم که اپراتورها شماره افراد را در اختیار قرار می‌دهند، حتما با آنها برخورد می کنیم. ...

تلاش کشور برای تولید کنتورهای هوشمند گاز

حمیدرضا عراقی امروز در حاشیه مراسم افتتاح انستیتو فرآورش گاز در پژوهشگاه صنعت نفت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرکت ملی گاز، ۵۰ سال اول فعالیت های خود را پشت سر گذاشته است، افزود: در ۵۰ سال اول توانستیم ایجاد شبک ...

۹ صیاد بوشهری از زندان عربستان سعودی آزاد شدند

۹ صیاد بوشهری پس از دو سال اسارت از زندان عربستان سعودی آزاد شدند. به گزارش خبرنگار ایلنا، نُه صیاد اهل جزیره شیف استان بوشهر، پس از دو سال اسارت از ...

سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی فردا برگزار می شود

سی و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری روز شنبه در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود. به ...

بررسی هیوندای توسان, آریزونا. این الانترا و اکسنت Karman اتومبیل

بررسی هیوندای توسان، النترا و اکسنت کرمان موتور

پنج شنبه گذشته که شرکت کرمان خودرو, رسمی هیوندای کره جنوبی در زمینه زیبایی و واردات محصولات این شرکت به ایران است. شرایط را برای خبرنگاران در محل پارکینگ از مقر پلیس در پیشبرد به همراه راهنمای شرکت در پشت چرخ, خانه, Hyundai, لهجه, و غیره. از توسان الانترا نشسته است. یک هیوندای در کره جنوبی به عنوان یکی از اسپانسر رسمی فیفا به عنوان متولی جام جهانی فوتبال شناخته می شود. بر روی خودروها لوگوهایی مربوط به جام جهانی فوتبال 2018 و امکان شرکت در قرعه کشی برای حضور در این رقابت ها دیده می شد. همچنین کرمان موتور قصد دارد تا در راستای رضایت هر چه بیشترمشتریان خود اقدام به برنامه ریزی منظم ماهانه جهت برگزاری تست درایو خودروهای هیوندای تولیدی و وارداتی خود کند و از این رو مشابه این برنامه در شهرهای مختلف ایران برگزار خواهد شد. پس از توضیح در مورد خودرو ها توسط کارشناس شرکت و قوانین مربوط به این تست درایو، خبرنگاران فرصت یافتند تا دقایقی را به بررسی هیوندای النترا، اکسنت و توسان بپردازند. اولین خودرویی که پشت آن نشستیم مدل النترا بود که قرار است در سال 97 توسط شرکت کرمان موتور در ایران مونتاژ شود و با قیمتی مناسبت تر (147 میلیون تومان) عرضه شود. اما خودرو مورد بررسی از نمونه های وارداتی به شمار می رود و با قیمت 198 میلیون تومان به فروش می رسد (پیش از لغو شدن تعرفه های جدید توسط دیوان عدالت اداری) هیوندای النترا با مدل 2018 از موتور 2 لیتری MPI بهره می برد که حداکثر قدرت 152 اسب بخار و 195 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند و این نیرو توسط جعبه دنده 6 سرعته خودکار به چرخ های جلو ارسال می شود. مکانیزم فرمان خودرو از نوع برقی با تنظیم ارتفاع به صورت دستی است و النترا در هر چهار چرخ از ترمز های دیسکی بهره می برد. تعلیق در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع CTBA یا همان یک تکه انتخاب شده است. چرخ ها نیز به رینگ 17 اینچی مجهز شده اند. از تجهیزات می توان به گرمکن صندلی های جلو و عقب، سرد کن صندلی های جلو، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، 6 بلندگو، کیلومتر شمار، صندلی چرمی، دوربین دید عقب و...اشاره کرد. با توجه به شرایط تست و زمان بسیار کوتاه آن نمی توان آن را یک تست درایو واقعی پنداشت اما در هر صورت النترا از فرمان نرمی برخوردار است و جعبه دنده آن نیز در حالت تیپ ترونیک خوب ارزیابی می شود. اما در حالت اتوماتیک رفتار اقتصادی تری از خود بروز می دهد. محور جلوی خودرو نیز تحت فشار دچار کم فرمانی می شود. گرچه خودرو مورد نظر به دلیل باد لاستیک بیش از حد مجاز همراه با کوبش محسوسی در صندلی های عقب همراه بود و این مسئله با این که مسیر تست دارای دست انداز خاصی نبود، مشهود به نظر می رسید. در ادامه نوبت به هیوندای اکسنت، یکی از ارزان ترین سدان های هیوندایی رسید که به موتور 1.6 لیتری به حداکثر قدرت 122 اسب بخار و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر مجهز شده است و این قدرت توسط جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شود. این خودرو با قیمت 107 میلیون تومانی سومین خودروی مونتاژی است که توسط کرمان موتور عرضه می شود. نکته مشهود این خودرو پس از قرار گیری در پشت فرمان آن اختلاف عملکردی محسوس آن با النترا است. حس و حال فرمان و محور جلو و اختلاف جعبه دنده آن با النترا حس می شود. در واقع کاملا مشخص است که با خودروی ارزان قیمت تری به نسبت النترا طرف هستیم. صندلی های پارچه ای، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کامپیوتر سفری، سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگو، استارت دکمه ای و... از امکانات هیوندای اکسنت به شمار می رود. نکته قابل توجه نبود کروز کنترل در این خودروی 100 میلیون تومانی است که جای تامل دارد. موتور خودرو برای رسیدن به سرعت های بالاتر تحت فشار بالایی قرار می گیرد و دائم باید در دور بالا قرار گیرد. از نکات مثبت اکسنت باید به برند معتبر و کیفیت ساخت آن اشاره کرد. در پایان نوبت به کراس اوور سایز متوسط هیوندای، یعنی توسان بود. توسان در نسل های مختلفی در ایران عرضه شده است و موفقیت بسیار خوبی را در زمینه فروش تجربه کرده است. اما مدل فعلی و نسل فعلی آن به دلیل موتور کوچک 2 لیتری و افزایش قیمت قابل توجه نسبه به نسل قبلی، شانس چندانی برای عرض اندام در بازار پیدا نکرده است. به خصوص که حالا قیمت این مدل در بازار به حدود 270 میلیون تومان افزایش یافته که نزدیک به 2 برابر بهای نسخه های دست دوم نسل قبلی با پیشرانه 2.4 لیتری است. از این رو باید صبر کرد و دید که در آینده برای جدیدترین نسل آن چه پیش خوهد آمد. اما هیوندای سعی کرده تا با استانداردی مشخص خودرو های خود را عرضه کند و توسان نیز همانند النترا از کیفیت سواری خوبی برخوردار است و می توان گفت که کیفیت رانندگی با این خودرو نسبت به نسل قبلی بهبود قابل توجهی داشته است. از نظر قوای فنی شاهد مشخصات مشابهی با النترا هستیم. اما در بخش تعلیق عقب توسان به سیستم تعلیق چندگانه موسوم به مولتی لینک مجهز شده است. کروز کنترل، تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و تهویه سرنشینان عقب، سقف پانوراما، استارت دکمه ای، گردش چراغ های جلو، سیستم صوتی با صفحه نمایش 8 اینچی، تنظیم صندلی برقی راننده و سرنشین جلو و...از امکانات شاخص توسان به شمار می رود. گرچه حذف امکانات ریز اما کاربردی همچون حافظه صندلی کمی تامل بر انگیز به نظر می رسد. توسان نیز به فرمان برقی مجهز شده است و از نرمی مناسبی برخوردار است. تجهیز آن به گرمکن صندلی و فرمان با توجه به هوای سرد و زمستانی پارکینگ کرمان خودرو، آپشن کاربردی به شمار می رفت. در زمینه شتاب گیری نیز با توجه به موتور کم حجم آن نباید انتظار خاصی را از آن داشت اما موتور به سرعت دور می گیرد و خبری از تاخیر موتور های توربوشارژ شده نیستیم. در مجموع می توان گفت که نسل جدید خودروهای هیوندای نسبت به مدل های قدیمی از مهندسی پیشرفته تری برخوردارند و فاصله خود را نسبت به رقبای اروپایی کاهش داده اند اما در بازار ایران این پیشرفت مهندسی با پیشرفت شدید قیمت همراه شده است. با این وجود باید امیدوار بود که در سال 97 شرایط عرضه این خودروها در بازار ایران منظم تر شود و شرکت کرمان موتور بتواند با ارائه محصولات به روز با آپشن های رفاهی مناسب و قیمت گذاری رقابتی، شرایط فعلی بازار را به نفع مشتریان تغییر دهد.